La Encrucijada
A chance encounter intertwines the destinies of Amanda, a beautiful and intelligent businesswoman, and César, a handsome Mexican stranger newly arrived in Oramas.
César is forced to save his enemy. Amanda begins to have doubts about her relationship with Álvaro. Patricia offers Julia a risky deal in order to become a mother.
César moves into the Oramas estate and discovers a family heirloom. Amanda considers investing in her own jewelry business. Julia accepts Patricia's deal.
Laura, an attractive friend of César, arrives in Oramas. César gives Amanda a very special commission. Patricia needs money to set her plan in motion.
Amanda discovers that her father is trying to sabotage her new jewelry business. César and Amanda grow closer by the day. Patricia blackmails Álvaro over the fire.
Amanda resigns from her position at the Oramas Group to start her new jewelry business. César and his entourage orchestrate a robbery. Patricia finds a way to get the gynecologist to join the deception.