S1, E2: Manuela travels through the night with the girl to Madrid while rehearsing what they will say from now on: that they are mother and daughter, and the little girl's name is Paloma. However, their arrival in Madrid is not going to be easy when Manuela discovers that her wallet with money and cards has been stolen.