S6, E2: Mike and JoJo go head-to-head with irate residents as they tow cars from a Staten Island apartment complex. Eric's vigilance ticketing handicap parking violators in Detroit turns sour when angry citizens challenge his authority. In Providence, Maria s sweet demeanor is put to the test when a man accuses her of writing bogus tickets.