Parking Wars
Meet the people Philly loves to hate. Jeff, whose favorite insult is being called "meter maid," squares off with an irate citizen over a broken meter. The booting team of Steve and Sherry encounter a woman who has an extreme emotional attachment to her car. And at the impound lot Maria has a 5-hour face-off with a man trying to get his Mercedes back.
Danielle, who has a reputation for attracting trouble while ticketing, gets into a shouting match during her "rush hour sting." At the impound lot, Rob has a run-in with an angry lady over the paperwork required to get her car back, and Booters Maureen and Jennifer stumble across an unexpected fan.
On his ticketing beat, Brian has a run-in with a double-parker, while trying to save a stranded hawk in downtown Philly. Veteran tow driver Clarence tests the limits of his compassion while trying to tow a car. In a race against time, Booters Steve and Sherry try to help a man get his tickets paid before the tow truck arrives.
At the lot, John scrambles to find the impounded car of a woman whose taxi meter is ticking. Meanwhile, Tiffany, nicknamed "swoop" for her killer ticketing instincts, shows off her techniques. And, "ladies' man" Martin is called to tow a car that crashed into a gas pump.