Graveyard Carz
The Graveyard Ghouls return to a brand new season of Graveyard Carz the show wherein abandoned and left for death classic Mopars are given a new lease on life. In this episode, theMopar Morticians work on the ultra rare 1969 Hemi Road Runner.
After a performing poorly, the Graveyard Ghouls are tasked with disassembling and assessingthe damage to a 383 engine for a customer's 1971 Challenger currently in the shop.