Legendary Motorcar
Follow Peter Klutt and his team at Legendary Motorcars as they find, buy, restore, sell (and sometimes race) the coolest cars on the planet!
A Barn Find Packard
Pete investigates a tip about a 1937 Packard located in a farmer's shed only a few hours away from his shop.
Peter heads to Oklahoma to buy a rare 1955 Aston Martin race car and fields a mysterious inquiry about two showroom cars back home.
A new customer hoping to purchase a 1956 Ford Thunderbird asks for additional perks to sweeten the deal.