La selección Episode 2
S1, E2: Freddy Rincón and Julián Pérez arrive in Bogotá to have a trial in Expreso Rojo; Francisco Maturana becomes the new manager of Atlético Nacional; El Milagroso offers Pibe to play for the Diablos Rojos at the Copa Libertadores tournament.