S1, E2: Although it is not visiting hours, Encarnación shows up at the prison to talk to Valeria. There she learns that the young woman is in the hospital. For his part, Miguel enters Valeria's room and finds it empty. Angry, he cannot believe he is lost. Valeria gets out of the cab at the bus terminal. Two "malandros" harass her and she faces them with aplomb.