S1, E20: The pack begins to travel to the Desert of Bones in hopes of finding Kiba, but Toboe decides he’d rather stay with Iyek’s tribe. When soldiers attack, Tsume and Hige stumble upon Kiba who is paralyzed with his spirit trapped in a paradise illusion.