Сезон 1, серия 221: Kristen asks if Clarke can come to a family dinner and Stephanie suggests that evening. Clarke reluctantly accepts the invitation. Storm and Brooke push to have their father declared legally dead so Eric can marry Beth. Grandma Logan tells Beth not to wear Eric’s ring. Stephanie pumps Brooke for information about Stephen.