S1, E223: Stephanie and Conway argue about how to find out more about Stephen. Kristen asks Eric and Ridge to come to dinner to met Clarke. Eric visits Beth and reassures her that he still finds her desirable. He is kissing her when Clarke accidently walks in and is shocked to see Eric with another woman.