The Bold and the Beautiful Episode 245
S1, E245: Rocco urges Donna to look into nude modeling and begs for another chance with her. Stephanie goes to Tucson and sees Stephen but doesn’t know what to do. Beth worries about having Stephen declared dead and Storm reassures her.