S1, E247: Margo is frustrated with the Forresters and is having an affair with Clarke. Kristen asks Ridge to convince Eric to change his mind about the showstopper. Eric won’t hear of it. Stephanie warns Clarke not to betray the Forresters unaware Margo is listening.