S5, E63: Serve time with the Pawn Stars when they check out a lap desk made by Dr. Samuel Mudd. Made when Mudd was imprisoned for his role in Lincoln's assassination, can Rick snag it for the shop, or will it make a clean getaway? Then, a 1959 Bowden Spacelander bicycle pedals into the shop. Rarely seen outside a museum, can the guys keep both wheels on the ground? And later, a good deal earns Chumlee a bonus, but will he spend it wisely?