S1, E3: Manuela gives up on handing Paloma over to the authorities and considers that asking her family for help might be the best option. Manuela reunites with Héctor, her former boyfriend, only to discover that he is a police officer. Héctor recalls, with some resentment, Manuela's abandonment and her inexplicable distance.