S1, E3: It's been 30 years after the Chernobyl tragedy and Lera tries to live a normal life. When she is asked to partake on a charity event, Ihor walks back into her life longong to win her over once again. Vitas finds out about the event and Lera's survival. The two men fight for Lera's love.