Chernobyl: Aftermath
Lera arrives in Prypyat. When her passport is stolen, an army officer uses his influence and manages to help her retrieve it, aiming to win Lera's heart. Instead, she falls in love with Vitas, a nuclear engineer.
The Chernobyl nuclear plant explodes, leaving the surrounding area in disarray. Vitas rushes to the site, but it's too late . Sveta perishes, leaving behind a baby girl, which, Lera decides to care for. Ihor plots aplan to keep Vitas and Lera apart.
It's been 30 years after the Chernobyl tragedy and Lera tries to live a normal life. When she is asked to partake on a charity event, Ihor walks back into her life longong to win her over once again. Vitas finds out about the event and Lera's survival. The two men fight for Lera's love.
Vitas Jr. is in critical condition. His only hope is an organ transplant from his father. Thirty years of confusion have passed for Lera and Vitas to finally set their love story straight.