Dope Girls
In the aftermath of World War I, Kate Galloway (Julianne Nicholson), a conservative widow, opens a nightclub and builds an underground empire to protect the only thing she has left: her family.
When She Was Bad, She Was Very Very Bad
As WWI ends, Kate Galloway moves to London after tragedy strikes. But a fateful night leaves her with blood on her hands. Violet Davies fights for her place in the police force.
Butter Wouldn't Melt
As Kate and Billie dispose of a body, the Saluccis' search for their missing heir. Violet is assigned to go undercover in the police cells where her skills and morals are tested.
As Kate and Billie set up their new club, Violet goes deeper undercover to find out the truth about Silvio. But opening night takes an unexpected turn when the Saluccis arrive.
As Kate becomes embroiled with the Saluccis, Billie and Evie seek solace elsewhere. Turner ups the ante on Violet, who makes an unexpected discovery during the club's re-opening.
When key information behind Silvio's murder falls into the wrong hands, it sets off a dangerous chain of events for Kate and Violet. Evie tries to reconcile with her grief.
As the club prepares for a defining night, Kate finds unexpected allies in her pursuit of power. Violet seeks revenge for Lily whilst Billie weighs up her future.