The Gold
The task force set up surveillance on Noye and are led to Palmer and more of the suspects. A police raid ends in tragedy in Noye's garden. From MASTERPIECE.
In Tenerife, Palmer learns he is wanted by the police. Cooper and Parry's plan to move cash across Europe is a success. Noye's murder trial comes to a dramatic conclusion. From MASTERPIECE.
Palmer is finally caught after attempting to escape to Brazil. The police learn that Cooper and Parry have been laundering the Brink's-Mat millions. Cooper is arrested but Parry escapes. From MASTERPIECE.