S1, E4: Su Mu accompanied Tian Tian to Xingyue Mountain, hoping she would destroy the aircraft and continue making ice cream for him. When the aircraft malfunctioned and nearly hit Tian Tian, Su Mu risked his life to block the danger, but his hand was injured. Tian Tian helped him bandage the wound, and their previous misunderstandings were resolved.