Sweet Sweet
Tian Tian De (Ding Yi Yi), a design graduate skilled at making ice cream, meets Su Mu (Zhao Yi Qin), an aviation enthusiast struggling with aphasia since a childhood accident. When Su Mu accidentally enters her home while she's bathing, he discovers her ice cream miraculously alleviates his speech impairment. Intrigued by this sweet remedy, he moves closer to Tian Tian De to continue enjoying her homemade treat. As others mistake them for a couple, they begin to explore a deeper connection beyond their shared love of ice cream.