Сезон 1, серия 4: Tom resolves to win back Sophia’s heart, but Sophia resolves never to marry anyone. Lady Bellaston takes her revenge on Tom by revealing their affair to a heartbroken Sophia. Tom is jailed for wounding Fitzpatrick in an unprovoked fight. A chance encounter starts to unravel a tangle of secrets--but will the truth come out in time to save Tom from the gallows?