Tom Jones
Abandoned as a baby, Tom Jones falls in love with the bright, beautiful heiress Sophia Western. She falls in love with him, but their families unite against the match. They face the wiles and whims of Sophia’s aunt, the beguiling but dangerous Lady Bellaston, who will stop at nothing to destroy their love. Can Tom ever convince Sophia that he can be true to her?