S1, E4: Jae-heon and Yoonhee try their best to maintain their cover as Geum-sun’s grandson and his wife. They put their heart and soul into acting as Ri Moon-seong and Jang Jinsook, trying to bring joy to Geum-sun while avoiding the suspicions of her family and others who could reveal their true identities.