S3, E4: A high-ranking DAESH commander named Cochise uses Malotru’s latest proof-of-life video to send an old coded message to the DGSE and let them know he is ready to defect. The Russian mole comes back with new orders from the FSB: let Malotru rot in his cell. In the meantime, Philippe begins to train Marina, still thinking she is just a rookie, and asks her to speak at a conference in Baku.