S1, E5: While Missy skips school, Nasreen argues with her mother about her father’s wish to send Nasreen to Pakistan for an arranged marriage. Before the school’s first big rugby game, Steve can’t bring himself to forgive Mandy for her affair, and he lashes out at Sadiq.