S1, E5: In Matsyawada, villagers panic over the arrest of the fishermen. Ganga gets a loan from Sekhar and heads to Vishakhapatnam to start the quest for the fishermen's release. Government officials, Susheel and Swaroop, push hard to bring the men back home. Will the fishermen ever return, or is a darker truth lurking just out of reach?