S1, E5: Se-yeon persuades Geum-sun to have Jae-heon work at the hotel. Since he has plenty of experience working in part-time jobs, Jae-heon quickly adapts and shows his talents. But not everyone welcomes Jae-heon, and they are trying to make things difficult for him.