S1, E5: Leandro receives a worrying call from Clementina; He manages to arrive to fulfill his promise of dawn with Clementina, who dies in his arms. Leandro plunges into a deep sadness that leaves him unable to sing or compose. Upon learning of his brother Arturo's blindness, Leandro decides to go to his aid. Pepe steps aside so that Erótida can be with Mauricio.