S1, E5: Bäckström has been suspended but can’t stop himself from helping the homicide investigation, now with Edvin in tow. Together they go to Edvin’s scout campgrounds to confront one man who’s been linked to both Jaidee and the location where her body was hidden. Revelations uncover Bäckström’s innocence of corruption to Hwass, which puts her in a difficult position.