S4, E6: Under Karlov’s watchful gaze, Malotru initiates Ellenstein’s recruitment. At the DGSE, Sisteron suspects that Cesar is not ready to go on a mission and will not be able to hold his legend undercover… Back in Raqqa, still under Daesh’s occupation, Jonas and Jean-Paul join a battalion of Yazidi women to track down Iode 3.