S1, E6: The pre-opening event is a huge success, but Shizuka's concerns are also revealed as the event ends. Her father will only allow her to work as an idol while she's in middle school, but the producer understands Shizuka's desire to continue being an idol. Finally, the producer announces a press conference will be held for the MILLIONSTARS' debut.