These small girls are ready to make it big! All under 149 centimeters tall, this group of aspiring pop idols dream of performing for thousands of people. But with zero experience, they've got a lot of work to do. Not to mention there's a distractingly cute prince in town! With the help of their rookie producer, who's just as short, can they stay focused and make it to the top?