S2, E6: Daisy and Louis discuss what happened in Queenstown, and they're not quite on the same page. Meanwhile it turns out Tippy's new blend is incredible, although she's left Oakley thinking she's a failure. Louis decides to declare his feelings for Daisy, but his grand romantic gesture hits a snag. Later, an old friend of Stanley's turns up with news about Oakley that will rock everything to the core.