S5, E6: Jonas goes to Cairo to strike a deal with the sheikh. Sisteron has to remain discreet as he goes about investigating JJA. Cesar supervises a huge cyber attack on various European institutions; meanwhile, Bakatine continues to probe him. Now The Bureau has a collateral issue to deal with: one of the targets of the cyber attack was a Belgian hospital.