S2, E7: There’s joy for Robert and Emma Timmins as Robert completes his work on the stone panels for the town clock (funded by James Dowland), and pay day brings its rewards for him and his family. But sadness comes hot on the heals of joy as Robert discovers that he has lost his precious tools and, by the same token, the means to feeding his family.