S2, E7: Mitchell is Back in Black when he discovers the truth about Lucy and the vampire massacre. He and Daisy swear revenge – in style. Meanwhile, Nina returns, presenting George with the most difficult decision of his life. There are big decisions for Annie too, when she decides its time to pass on. George, Nina and Annie end up in Jaggat and Kemp’s facility – and it seems that only Mitchell can save them.