The housemates discover that being human is more difficult than they imagined, as Mitchell struggles to resist his blood lust, Annie is confronted by a ghost from her past and George has nowhere to transform in safety.
Annie needs to draw the strength to battle her inner demons, George knows he can't hide his true nature forever, and the vampire fold's intentions are far darker than Mitchell could have ever dreamed.