The Originals: The Complete Series
Vampires, witches, werewolves... Family is power in this sexy series from executive producer Julie Plec (The Vampire Diaries). Simmering with supernatural elements, the series centers on the Original vampire family, as the dangerous vampire/werewolf hybrid, Klaus (Joseph Morgan), returns to New Orleans -- the town he helped build centuries ago.
Always and Forever
JOSEPH MORGAN stars as Klaus, the Original vampire/werewolf hybrid, who returns to New Orleans in this sexy new series inspired by The Vampire Diaries.