S2, E8: Now that he's going out with Kuroneko, Kyousuke is really excited. Kuroneko fels the same too. Although neither are used to dating and both are a bit hesitant, they still enjoy their time spent going out together. During their date, Kuroneko pulls out her notebook, but what's written on that page...