S5, E8: The covert French invasion welcomes their general as Ross seeks the means to foil the plot and prove Merceron and Hanson are involved. However, his refusal to involve Demelza opens old insecurities and the suspicion of a romantic involvement with Tess. With everything on the line, George must wrestle his prejudice for the sake of saving lives as the fate of Cornwall hangs in the balance.