S5, E9: Having recently returned to France, Marie-Jeanne is put back in charge of The Bureau. Sisteron, meanwhile, is managing the office responsible for handling Intel from Karlov. Karlov is extracted and sent to France to start a new life. Paul has also been extracted and is now in quarantine, hiding out in a rural setting and trying to get some well-earned rest.