S13, E9: Napa. The Geordies reach crisis point. Marty tries to make it up to Chloe but will she forgive him? Is there any way back for Aaron and Marnie after last night's break up? Meanwhile at the pool party, Holly wobbles after Kyle's bungee goes wrong.