S4, E9: Sisteron warns Marina that her cover has been blown, but that her arrest could help on another crucial assignment. He leaves her at the border to face this impossible choice. Meanwhile, Malotru parts ways with Samara and comes back to France, where he is to be held in solitary confinement.Back in Syria, Jonas has lost Iode 3’s track and must turn to artificial intelligence to try and find him.