S1, E1: Hulusi, family head, pressures son Necmi and wife Neriman to marry off famous shoe designer grandson Omer. Aunt Neriman's plan to pair him with an influencer backfires, leading Omer to fake a relationship with waitress Defne during a disastrous date.