Сезон 3, серия 3: Battle lines are drawn when Martha and Clive find themselves on opposing sides in a high profile case of assisted suicide. A mother is accused of helping her severely paralysed daughter to die and Martha must fight to defend her client in a test case amidst the moral arguments that surround such a contentious subject.