Eric Andre II
S8, E2: Tonight on Ridiculousness, comedian Eric Andre returns to check out some "Power Dicks", watch people go tongue to tongue in the category "Unexpected Mouth Mates" and get sticky with his favorite dressing in the category "Ranch It Up!".