Erin and Jeff
Сезон 1, серия 5: Erin puts her dream job on hold to continue working a catering job where she is pursuing a hot waiter; Jeff meets a beauty queen and goes to extreme lengths to impress her mother, hoping that her mother will influence her to dump her boyfriend.