Defenders of the Earth Escape from Mongo
S1, E1: Flash's wife's life force is drained in Ming's evil Inquisitor, but not before her essence is saved for Rick's nearly completed new super computer, Dynak X. In the first real battle with Ming on Earth our heroes are nearly electrocuted in an abandoned penitentiary.