Evalyna and Shawn
Сезон 4, серия 12: Adoptive parents Evalyna, an Air Force veteran and member of the Blackfeet tribe, and Shawn, a detective and former bomb technician for the Army, from Great Falls, Mont., try to prove they have what it takes to take home a big payout.